ماشینفو

اطلاعات و معرفی خودرو های ایرانی، چینی و خارجی

ماشینفو

اطلاعات و معرفی خودرو های ایرانی، چینی و خارجی

بررسی و معرفی کامل پورشه باکستر 2015

عرض سلام و خسته نباشید خدمت علاقه مندان به خودرو های لوکس 

در این مقاله از مجله ماشینفو قصد داریم به بررسی و معرفی پورشه باکستر مدل 2015 بپردازیم

مقدمه ای بر پورشه باکستر


با طراحی مجدد برای سال 2013 ، پورشه باکسستر از بدنه ای سبک و سبک جدید با یک ظاهر طراحی تازه و یک شاسی کاملاً بازسازی شده استفاده کرده که سوار بر چرخ محور طولانی تر و مسیر گسترده تری با چرخ های بزرگتر شده است. هیچ چیز برای سال 2014 تغییر نکرده است ، به جز برخی از انتخاب های جدید رنگ بدنه و برخی گزینه های جدید: Boxster 2014 با کنترل کروز تطبیقی ​​، صوتی Burmester و بسته بندی Premium Plus در دسترس است.


دو موتور شش سیلندر در دسترس است: یک موتور 2.7 لیتری برای Boxster و 3.4 لیتری برای Boxster S. هرکدام از موتورهای جایگزین شده به دلیل استفاده مستقیم از تزریق مستقیم سوخت و سایر فناوری ها ، قوی تر و در عین حال کارآمدتر از سوخت هستند. .


تا چه اندازه اتفاق افتاده است که اولین نسخه از پورشه باکسستر در 15 سال پیش آغاز به کار کرد. در آن زمان ، این یکی از مجموعه داران جدید Road Road آلمان به همراه مرسدس بنز SLK و BMW Z3 بود ، با هدف حک کردن طاقچه ای بالاتر از مقرون به صرفه ترین دو صندلی ، یعنی مزدا Miata. آن پورشه نسل اول از رانندگی سرگرم کننده بود و مطمئناً ورزشی ترین و صالح ترین سه‌گانه Teutonic بود ، اما بین Boxbox و کلاسیک 911 شکاف گسترده ای وجود داشت. هر نسل پیاپی Boxster از نظر لحاظ هم بهتر و بهتر شده است. از ظاهر و عملکرد. و این به وضوح مورد طراحی مجدد سال 2013 است.


این آخرین نسخه بالغ تر از نسخه قبل از 2013 است. Roadstr یک دستاورد مهم است که از زمان طولانی ورود به حق رای دادن پورشه را بدست آورد و آن را به چند شکاف بالا برد. اگرچه به هیچ وجه کامل نیست ، Boxster فعلی به اندازه کافی خوب است که به برخی دلایل پورشه می تواند قبل از حرکت به 911 ، تقریباً دو برابر قیمت ، دو بار فکر کند.


Boxster فعلی طولانی تر ، کمی گسترده تر و نیم اینچ پایین تر از مدل های قبل از 2013 است. این ماده از مواد سبک وزن از جمله منیزیم و آلومینیوم استفاده گسترده ای می کند که هم باعث کاهش جرم کلی و هم مرکز ثقل بهتری می شود.


پیشرانه 2. سیلندر 2.7 لیتری شش سیلندر در باکسستر 265 اسب بخار نیرو می بخشد و با یک گیربکس 7 سرعته دو کلاچ 7 سرعته (20/30 mpg با تغییر دستی) برآورد EPA تخمین زده می شود 22/32 mpg City / بزرگراه. شروع / توقف خودکار استاندارد است.


Boxster S دارای موتور 3.4 لیتری است که 315 اسب بخار قدرت و 266 پوند فوت گشتاور تولید می کند. Boxster S حدود یک ثانیه از استاندارد Boxster برابر 5.5 ثانیه 0 تا 60 برابر تخمین می زند. Boxster S با داشتن دو کلاچ ، mpg 21/30 تخمین زده می شود.


پورشه باکسستر خوش تیپ ، شایسته و سرگرم کننده تر از نسخه اصلی است. اگر ندیده بودیم که سازنده آلمانی با جدیدترین 911 چقدر می تواند پیش برود ، شاید فکر می کردیم این پرچمدار مارک است.


به صف شدن

پورشه باکسستر (50400 دلار) دارای موتور 26 سیلندر 265 اسب بخار ، 2.7 لیتری شش سیلندر است. Boxster S (62100 دلار) از قدرت 315 اسب بخار ، 3.4 لیتری تخت شش استفاده می کند. جعبه دنده دستی 6 سرعته استاندارد است؛ انتقال 7 سرعته PDK دو منظوره (3.200 دلار) اختیاری است.


Boxster دارای استاندارد با صندلی های چرمی جزئی / Alcantara با بازپرداخت برق ، چرخ چرمی پیچیده شده با سه چرمی با قدرت شیب / تلسکوپ ، کنترل خودکار آب و هوای دو منطقه ، صدا AM / FM / CD / MP3 با صفحه LCD 7 اینچی ، دست بلوتوث اتصال بدون تلفن ، آینه های بخاری با قدرت ، برف پاک کن های حسگر باران ، HomeLink ، کنترل کروز ، زنگ خطر ، اسپویلر عقب اتوماتیک ، و چرخ های آلومینیومی 18 اینچی.


لیست عظیمی از گزینه ها شامل مدیریت تعلیق فعال PASM Porsche (1790 دلار) است. PTV Porsche Torque vectoring (1،320 دلار)؛ فرمان فرمان پلاس (270 دلار)؛ پکیج Chrono Sport (1850 دلار)؛ Infotainment با صدای Bose Surround Sound (3860 دلار)؛ داخلی چرم ، صندلی های قدرت ، صندلی های ورزشی ، تهویه صندلی ، تریم مخصوص داخلی؛ اگزوز ورزشی (2،825 دلار)؛ پارک دستیار و عقب (860 دلار).


صدای شما را می دانید: آتش شلیک تیرانداز pop-brraaap-pop-pop از وسایل قابل اشتعال ناپایدار از طریق لوله های اگزوز که معمولاً سیگنال نیروگاهی خام و شیطانی را در زیر هود قرار می دهد. اما وقتی در صندلی های فوق العاده Porsche Boxster GTS قرار گرفته اید ، این یک بلوک کوچک کوچک تر V8 یا یک لنگ تخت ایتالیایی با سطح بالا نیست که راکت شیطان پرست را ایجاد می کند ، بلکه پادشاه جدید ترکیب Boxster / Cayman است ، 3.4- لیتری تخت شش است که 330 اسب بخار قدرت و 273 پوند فوت گشتاور تولید می کند. در خلاء هیجانی یک صفحه مشخصه ، به نظر می رسد ناراحتی پمپ Boxster GTS بسیار خفیف است و به ترتیب تنها 15 اسب بخار و 7 اسب بخار فوت دارد. اما تجربه صوتی اصلاح شده بسیار طولانی پیش می رود که نشان می دهد GTS اثری از خون در رگ های خود دارد و حتی ممکن است مبدل های کاتالیزوری خود را از دست ندهد. این کابین علاوه بر استفاده از دمپایهای مجهز به مرکزیت ، دارای فشارهای مکانیکی زیبایی است که به لطف تقویت کننده آکوستیک "Sound Symposer" که برای اولین بار از خط Boxster / Cayman به پایین وارد شده است ، می رود. Boxster S ، ما به سختی می دانستیم بله. مخفف GTS نشان می دهد عملکرد پیچیده در بسته ای که به اندازه کافی راحت برای رانندگی در مسافت طولانی باشد. برخی از پیشینه نامگذاری: مدل های GTS پورشه به سال 1964 باز می گردد ، هنگامی که نسخه خیابان ماشین مسابقه Carrera GTS (یعنی 904) برای برآورده کردن الزامات همسانی به نمایشگاه های پورشه رسید. پورشه 125 مدل از آن را فروخته است - 25 بیش از حداقل - و مخفف Grand Turismo Sport از آن زمان عملکرد پیچیده ای را در بسته ای ارائه می دهد که به راحتی برای رانندگی در مسافت طولانی راحت است. در حالی که مطمئناً من از تحرک شگفت آور مؤثر Boxster GTS استفاده می کنم ، زیرا در اثر برخورد شدید با سرعت زیاد در دهکده های مایورکا در ساحل شرقی اسپانیا ، سکوت می کند ، تا زمانی که یک قطعه پیچیده از جاده های یک لاین را که از سررا دی ترامونتانا سرازیر می شود ، پیدا نمی کنم. رشته کوه که می توانم به هسته اصلی این دو طبقه کوچک برش بزنم و ببینم چه چیزی درمورد اینهاست. Boxster موتور میانی در سکانس به ظاهر بی پایان پیچ و تاب هایی مانند سالمون از طریق یک جریان شنا می کند.

با غلبه بر دوچرخه سواران حرفه ای که برای تریاتلون آهنین آخر هفته آماده می شوند ، این جاده دنباله ای بصورت عمودی محکم از موی سر است ، نوعی ترس فنی که باعث می شود ماشین های عضلانی پرقدرت عصبی شوند. برخلاف نیروگاههای دارای قابلیت رانندگی در پشت ، که به سختی مشاجره ای نیاز دارند ، Boxster با موتور میانی در حال شنا کردن در توالی به ظاهر بی پایان پیچ و تاب های مانند یک سالمون از طریق یک جریان است و ورودی های فرمان را به سمت تغییر مسیر با چابکی ورزشی خستگی ناپذیر که در آن می چرخد ​​پیوند می زند. آن لحظه نسبتاً متمرکز قطبی از بی تحرکی. در حالی که شما می توانید صاف بودن علامت تجاری Boxster را احساس کنید و سریع آن را تغییر دهید ، این حس با تعلیق GTS که 10 میلی متر کاهش یافته است ، افزایش می یابد. قابل پیش بینی بودن کنترل بدن آن در این سرعت ها باعث می شود Boxster در اثر محیطی خیانتکار (دیواره صخره به راست ، دوچرخه سواران چسبنده لیکرا و قطره های صخره شیب دار به سمت چپ) در معرض خطر بیشتری قرار داشته باشد تا حد مجاز مطلق کار با دینامیک و گرفتن مکانیکی. روز بعد نمی توانم به راحتی با لوله کشی کامل اعماق مجموعه مهارت های GTS ، به Circuito Mallorca RennArena بپردازم. ...


ویژگی های ایمنی Porsche Boxster 2015

ترمز ضد قفل

ترمزهای ABS به طور خودکار احساس می کنند که تایر از چرخش در زیر ترمز شدید متوقف شده است و فشار ترمز را تعدیل می کند تا چرخش تایر به شما اجازه دهد. این توانایی خودرو را برای چرخیدن هنگام ترمزگیری افزایش می دهد.


کنترل پایداری

کنترل پایداری به هنگام اتومبیل بیش از حد مجاز است و قدرت موتور را کاهش می دهد و یا ترمزهای انتخاب شده را اعمال می کند تا از کنترل از دست دادن راننده جلوگیری کند.


کیسه های هوا از جلو

کیسه های هوا با ضربات جلو برای راننده و مسافر برای محافظت از سر در هنگام تصادف جلو طراحی شده است.


کیسه های ضد ضربه جانبی

کیسه های کیسه هوا با فشار جانبی برای صندلی های جلو طراحی شده اند تا در حین برخورد ضربه ای ، از تنه محافظت شود.


کیسه های هوایی بالای سر

از کیسه های هوایی بالای سر برای محافظت از سر سرنشین در صورت برخورد جانبی و یا چرخشی استفاده می شود.


پیشگامان

پیشرانهای صندلی بصورت اتوماتیک کمربند ایمنی را محکم می کنند تا سرنشین را در حالت مناسب برای صندلی در هنگام برخورد قرار دهید.


سیستم امنیتی

وسیله نقلیه مجهز به وسیله ای برای پیش بینی و / یا تشخیص نفوذ خودرو ناخواسته است. این وسیله نقلیه مجهز به دستگاه غیرفعال احتراق است که در صورت عدم استفاده از کلید اصلی اصلی تولید کننده ، مانع از کار موتور می شود.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد