ماشینفو

اطلاعات و معرفی خودرو های ایرانی، چینی و خارجی

ماشینفو

اطلاعات و معرفی خودرو های ایرانی، چینی و خارجی

نقد و بررسی Haima S5

بررسی اجمالی S5


هایما S5 اکنون یک نهاد شناخته شده در بخش SUV / متقاطع جمع و جور است. از زمان راه اندازی آن تا به حال موفقیت چندانی داشته است. این به لطف ویژگی های داخلی آن است که اغلب در رقبای آن یافت نمی شود. همراه با انتخاب انواع مختلفی از قیمت مناسب ، آن را به گزینه ای مناسب برای امتحانات فورد EcoSport که یکی از رقبای اصلی آن است ، تبدیل کرده است. در حال حاضر دو گزینه موتور مختلف وجود دارد که دارای دو سطح تریم برای هر کدام هستند. موتور ارزان تر 1.6L یا موتور 1.5 لیتری توربوشارژ وجود دارد که هر دو را می توان در رینگ های Elite یا Noble داشت. با توجه به قیمتهای مختلف از Php 879000 تا Php 949000 ، می توان به راحتی فهمید که چرا Haima S5 این واکنش را دریافت می کند. در اینجا به تفصیل می پردازیم که چه چیزی باعث شده این SUV چنین خرید خوبی داشته باشد.


هایما S5 داخلی و ویژگی های


مواد داخلی به لطف ترمیم چرم فاکس روی صندلی ها و فرمان قابل تنظیم 2 طرفه و تقریباً هر سطحی که احتمالاً با آن در تماس خواهید بود ، از احساس کیفیت برخوردار هستند. کیفیت ساخت از سطح بالایی برخوردار است و مواد خوب به نظر می رسند. صندلی ها عمیق و راحت هستند. صندلی های عقب می توانند سه راحتی در آن جا داشته باشند و شامل یک صندلی بازویی است که در صورت نیاز می تواند مستقر شود. Infotainment با صفحه نمایش LCD 7 اینچی و 6 بلندگو به خوبی مرتب شده است. اتصال USB و بلوتوث به خوبی از آن مراقبت می شود اما در کمال تعجب Haima یک دستگاه پخش سی دی و دی وی دی را نیز در اختیار شما قرار می دهد. این صفحه در بالای کنسول وسط نصب شده است و بدون نگاه به جاده می توانید به راحتی مشاهده کنید. با این حال ، شهودی ترین یا بهترین استفاده از آن نیست. در فضای داخل فضای زیادی برای مسافران وجود دارد و آفتابگیر در ایجاد یک فضای یکنواخت بیشتر اتاق کمک می کند. 30 نقشه فضای ذخیره سازی نیز وجود دارد. ظرفیت بار 320 لیتر است که با تاشو صندلی ها می توانید بصورت صاف گسترش یابد. صندوق عقب همچنین دارای پریز برق 12 ولت خود است. راننده از یک داشبورد TFT با بشکه دوتایی بهره می برد که بر روی کنسول طراحی جدید به شکل بالهای پرواز و یک فرمان ظریف 4 بلندگو با کنترل های نصب شده برای کنترل صدا و کروز نصب شده است. با این وجود ، کنترل کروز تنها در بالاترین نوع موجود است در حالی که احتراق دکمه فشار فقط با انواع مجهز به موتور 1.5 لیتری موجود است.


S5 بیرونی


طراحی بیرونی در هایما S5 نسبت به مدل قدیمی تغییر زیادی نکرده است. شکل کلی تلاش می کند تا در تلاش برای دور شدن از ریشه های مزدا ، الهام بخش اروپایی بیشتر شود. ابعاد برای رانندگی شهری در 4358 میلی متر (L) X 1823 میلی متر (W) X 1630 میلی متر (H) ایده آل است. بنا به دلایل مشابه ، اورژانس ها حداقل نگه داشته می شوند. درپوش مجسمه ای با نسبت های جمع و جور خود به خوبی پیش می رود. نمای جلو با دو مشبک کرومی تخته سنگ و آرم بزرگ به اندازه کافی مشخص است. خوشه روشنایی با DRL های LED تصویر زیبایی را برش می دهد که با بقیه طراحی به خوبی پیش می رود. نمای جانبی توسط پله های مجسمه ای حاکم است که به آن کمک می کند تا از جمعیت دور شود. ظاهر سه چهارم عقب به ویژه با رسیدن خوشه روشنایی به درب بدنه و اسپویلر عقب اسپرت جذاب است. ذکر ویژه همچنین به چرخ های آلیاژی آلومینیومی 17 اینچی 5 تکلم پیچیده شده در لاستیک های 215/60 می رود.


لوازم یدکی هایما s5

برای تهیه لوازم یدکی هایما s5 از معتبر ترین فروسگاه ایران و تهران می توانید از طریق اینترنت در روز های کرونا سفارش خود را انجام دهید و از هر کجای ایران که هستید قطعات هایما را بدون واسطه و با بهترین کیفیت از بزرگ ترین وارد کننده تهیه کنید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش به لینک لوازم یدکی هایما s5 مراجعه کنید. 

در ضمین لینک وبسایت مربوطه مخصوص صفحه هایما اس 5 این مجموعه است اما میتوانید تمامم خودرو های چینی را هم در این فروشگاه بیابید و جهت سفارش قطعات با آن ها در تماس باشید.



Haima S5 Ride & Handling


هایما S5 از سیستم تعلیق استوانه MacPherson مستقل برای جلو و یک تنظیم چند لینک برای قسمت عقب استفاده می کند. این سیستم تعلیق با نقص های جاده خوب برخورد می کند. لاستیک ها بی صدا هستند و سواری راحت را فراهم می کنند. این در واقع یک مجموعه بسیار پویا نیست و برای مسافرت های آرام بسیار مناسب است. فرمان سنگین نیز از رانندگی روحیه ای برخوردار نیست. صندلی کم هنگام بهترین گزینه برای دیدن منظره از بیرون در هنگام تلاش برای پارک کردن بهترین گزینه نیست. اما با کمک دوربین پارکینگ 360 درجه روی انواع Noble کار خیلی سختی نیست.


ترمز و ایمنی S5


ترمز توسط ترمزهای دیسک در جلو و درام ترمز در عقب انجام می شود. ABS با EBD و کمک ترمز در چهار نوع استاندارد استاندارد است اما ESC فقط در انواع Noble موجود است. همانند سیستم نظارت بر فشار تایرها. یادآوری های بسیاری از جمله مواردی برای ترمز پارکینگ ، محدودیت سرعت و کمربند ایمنی در جلو وجود دارد. کیسه های کیسه هوا برای راننده و سرنشین جلو در همه نوع ارائه شده است ، اما کیسه های کیسه جانبی و کیسه های هوا با پرده جانبی فقط در انواع Noble موجود است.


حیمه S5 حکم


هایما S5 در حال حاضر تا حدودی موفقیت فروش در این شرکت و به دلایل خوبی است. این برخی از ویژگی های برتر در بسته بندی مناسب را ارائه می دهد. قابلیت اطمینان و در دسترس بودن خدمات نیز بسیار بهبود یافته است و واقعاً نباید نگران کننده باشد. اگر می توانید به گذشته از تصویر چینی نگاه کنید ، ممکن است فقط یک SUV کامپکت بسیار خوب روی دستان خود داشته باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد