ماشینفو

اطلاعات و معرفی خودرو های ایرانی، چینی و خارجی

ماشینفو

اطلاعات و معرفی خودرو های ایرانی، چینی و خارجی

اطلاعات درباره DONGFENG H30 CROSS - بررسی ها ، مشخصات ، طراحی

تا به امروز ، شایان ذکر است که ظهور شگفت انگیز صنعت خودروسازی چین ، که بیش از تولیدی کار می کند ، اما در عین حال موفق به تولید خودروهای متوسط ​​و با کیفیت پایین نیست ، اما در واقع مدلهایی است که شایسته توجه و توانایی رقابت با مارک های معروف اروپایی. به عنوان مثال ، می توانید به دونگ فنگ H30 Cross توجه کنید ، که در حال حاضر فقط در چین مونتاژ می شود ، اما در حال حاضر به رسمیت شناخته شده جهانی است. حتی در روسیه هم اکنون اغلب در نمایندگی ها و خیابان ها ظاهر می شود ، اما این مجموعه در قلمرو فدراسیون روسیه هنوز نیامده است. اما این نوع خودرو چیست؟ چه چیزی می تواند Dongfeng H30 Cross را جذب کند؟ بررسی در مورد آن هنوز هم مهمترین وسیله اطلاعات است و به شما می گویند که این دستگاه در واقع می تواند تحت تأثیر قرار گیرد.


ظاهر h30 cross


در نگاه اول ، ظاهر این کاروان باعث می شود که بعضی از افراد دچار سردرگمی شوند - نسبت دادن آن به کلاس خاصی دشوار است. با این حال ، پیشوند عنوان در حال حاضر موارد زیادی برای گفتن دارد ، بنابراین با اطمینان می توانید بگویید که این ماشین متعلق به کلاس کراس اوورها است ، و این توسط بسیاری از جزئیات دیگر در قسمت بیرونی دونگ فنگ H30 Cross مشهود است. 

بررسیهای مربوط به رانندگان نیز از آن به عنوان متقاطع یاد می کنند ، از آنجا که پوشش محافظ سپر ، افزایش فاصله بین سیستم تعلیق و سطح ، ریل های سقفی روی سقف - همه اینها دقیقاً مربوط به این کلاس است. به طور کلی ، این ماشین بسیار زیبا به نظر می رسد ، لازم نیست سریع رانندگی کند یا در قدرت موتور رقابت کند - آرام و زیبا است. در کابین نیز همه چیز بسیار خوب است - سطح راحتی بالایی هم برای راننده و هم برای مسافران فراهم شده است که چندین نکته را به سبد ماشین Dongfeng H30 Cross اضافه می کند. بررسی هایی درباره آن همچنین می تواند به شما بگوید که این دستگاه برای رانندگی شهری و همچنین برای مسافرت در بزرگراه ها و بزرگراه ها ایده آل است.


مشخصات فنی h30cross


ظاهرا ظاهر بسیار خوبی است اما هنوز هم در اتومبیل بیشتر ویژگی های آن را تعیین می کنید و در این شماره در محدوده قیمت آن هیچ مدل مساوی از دانگ فنگ H30 کراس وجود ندارد. اظهارات رانندگان همه چیز را بسیار واضح توصیف می کند - بسیاری از مردم از اینکه چینی تا کنون از این اتومبیل تا چه اندازه پیش رفته است خوشحال هستند و این خواب هر راننده را مجسم می کند. ابتدا به یک موتور 1.6 لیتری خوب و کم اهمیت توجه کنید ، قدرت آن 117 اسب بخار است - نه چندان زیاد ، اما برای یک خودروی این کلاس کافی است. 

همچنین می توانید دو نوع جعبه دنده را انتخاب کنید - یک مکانیک 5 سرعته دستی یا مکانیکی 4 سرعته فوق العاده مدرن ژاپنی. همچنین از حداکثر سرعت ، که 183 کیلومتر در ساعت است ، خوشحال می شود - این حتی برای رانندگانی که پشت فرمان این خودرو هستند ، کاملاً کافی است. اما بیشتر از همه ، مصرف سوخت که در چرخه مختلط تنها 7 لیتر در 100 کیلومتر است ، راضی است. به طور طبیعی ، با چنین ویژگی هایی ، تقاضا برای این کراس اوور بسیار ، بسیار زیاد است - بسیاری از آنها مایل به خرید یک دانگ فنگ H30 کراس هستند. پاسخ صاحبان به نوبه خود نشان می دهد که پول هدر نمی رود و در واقع دستگاه از روی کاغذ بدتر نیست.


لوازم یدکی دانگ فنگ h30cross

اگر در مورد اچ سی کراس کمی جستجو کنید می بینید که یکی از دغدغه های مربوط به این خودرو برای دارندگان آن در ایران، تهیه لوازم یدکی این اتومبیل است. 

خرید لوازم یدکی با کیفیت و اورجینال با قیمت مناسب در تهران راسته چراغ برق اولین جایی که به نظر می رسد اما این راسته هم همه وارد کننده اصلی نیستند و تنها چند مورد از فروشگاه های بزرگ بصورت مستقیم قطعات این خودرو را وارد می کنند و فروشگاه هایی که قطعه با کیفیت می فروشند هم از همین وارد کننده های اصلی لوازم یدکی اچ سی کراس تهیه می کنند. 

حال عده دیگری که قطعات بی کیفیت و کم ارزش را در بازار عرضه می کنند، کنار می گذاریم. 

اما بد نیست یکی از اصلی ترین وارد کنندگان قطعات یدکی این اتومبیل را هم در تهران بشناسید و بدون واسطه از خود آن خرید کنید. 

وب سایت چین یدک توس یکی از وب سایت های این مجموعه است که از طریق لینک لوازم یدکی h30cross می توانید قطعات مربوط به این خودرو را در سریع ترین زمان از این فروشگاه تهیه کنید.


نتیجه گیری در مورد دانگ فنگ اچ سی کراس


در پایان در مورد اینکار چه می توانیم بگوییم؟ او اثبات زنده ای است که نشان می دهد صنعت خودروسازی چین دیگر از اروپا دور نمی شود ، اما خیلی سریع با آن کنار می رود. 

اگر پیش از این کراس اوور آسیا فقط می توانست به عنوان رقیب در بدترین هاچ بک های اروپایی معرفی شود ، اکنون اوضاع تغییر کرده است و این مدل می تواند با رهبران بازار اروپا رقابت کند. تنها این سؤال باقی می ماند که آیا تولید کننده قادر به حفظ قیمت در سطح فعلی است ، زیرا اگر شروع به رشد کند ، تمام مزایای این خودرو به سرعت از بین می رود.


بررسی رانندگان


همانطور که در بالا ذکر شد ، نظرات در مورد دانگ فنگ H30Cross مطمئن ترین منبع اطلاعات در روسیه است. برخی خبرنگاران می توانند تلاش کنند تا دستاوردهای صنعت خودروسازی چین را کمرنگ تر کنند ، در حالی که برخی دیگر برعکس ، چیزی را برای تزئین کردن به نمایش می رسانند. 

اما راننده هرگز به راننده دیگری دروغ نمی گوید. بنابراین ، قبل از تصمیم گیری برای خرید ، باید بررسی ها را بخوانید. اما نگران نباشید - آنها عمدتا مثبت هستند. لحظات منفی مانند برخی از ناراحتی ها در هنگام کار و یک موتور غیر منتظره کوچک وجود دارد ، اما این همه کاملاً فردی است و بیشتر منهای ممکن است به سرعت مورد استفاده قرار گیرند ، به خصوص برای چنین قیمت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد